2018 m. balandžio 27 d., penktadienis

Valstybės tarnyboje siūloma įteisinti rotaciją ir kvotas jaunimui

Valstybės tarnyboje siūloma įteisinti kvotas jaunimui, rotaciją, privalomas stažuotes užsienyje. Tokius pasiūlymus naujos redakcijos Valstybės tarnybos įstatymo projektui Seimo posėdžių sekretoriate įregistravo Seimo Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos frakcijos narė Virginija Vingrienė.
Ji siūlo nustatyti, kad ne mažiau kaip vienas trečdalis valstybės tarnautojų įstaigoje privalo būti jaunesni nei 30 metų. Parlamentarės nuomone, tai sudarys sąlygas jaunų žmonių pritraukimui, jų kvotoms tarnyboje ir deramai motyvacijai.
V. Vingrienės teigimu, nuolatinis mokymasis, įtraukiant ir privalomas pusmečio stažuotes užsienio šalyse pagal estų pavyzdį, kompetencijų auginimas turi būti ne formalumas, o neatsiejamas valstybės tarnybos atributas. Todėl ji siūlo įteisinti, kad valstybės tarnautojas privalo „ne mažiau kaip vieną kartą per ketverius metus būti išsiųstas į pusmečio stažuotes užsienio valstybėje“.

Daugiau skaitykite adresu: https://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/valstybes-tarnyboje-siuloma-iteisinti-rotacija-ir-kvotas-jaunimui.d?id=77844423

Sekite Virginijos Vingrienės Facebook paskyrą: https://www.facebook.com/vvingriene/.

1 komentaras:

  1. VISAS SKAITYKITE ŠIĄ TESTAMONĄ, KAIP GAUTI MANO PASKOLĄ IŠ TEISĖS IR PATIKĖTOS PASKOLOS ĮMONĖS. Mano vardas Kjerstin Lis, aš ieškojau paskolos savo skoloms padengti, visi, kuriuos sutikau, sukčiaujo ir pasiėmė pinigus, kol galiausiai sutikau poną Benjaminą. Breilis Lee Jis man suteikė 450 000,00 R paskolą. Jis padėjo ir kitiems mano kolegoms. Aš kalbu kaip laimingiausias žmogus visame plačiame pasaulyje šiandien ir pasakiau sau, kad bet kuris skolintojas, kuris gelbsti mano šeimą nuo mūsų blogos padėties, pasakysiu vardą visam pasauliui ir aš su džiaugsmu sakau, kad mano šeima grįžo į gera, nes man reikėjo paskolos, kad pradėčiau visą gyvenimą, nes esu vieniša mama su 3 vaikais ir visas pasaulis atrodė, kad ji kabojo ant manęs, kol turėjau galvoje, kad Dievas atsiuntė paskolos davėją, kuris pakeitė mano gyvenimą ir mano šeimos, skolinantis Dievą, ponas, Benjaminas, jis buvo Gelbėtojas, Dievo siųstas gelbėti mano šeimos, ir iš pradžių maniau, kad tai nebus įmanoma, kol negausiu paskolos, pakviečiau jį į savo šeimą. - viso vakarėlio, kurio jis neatsisakė, ir patarsiu kiekvienam, kuriam tikrai reikia paskolos, susisiekti su ponu Benjamin Breil Lee el. paštu (Lfdsloans@outlook.com), nes jis yra supratingiausias ir nuoširdžiausias paskolos davėjas. kada nors susitiko su rūpestinga širdimi. Jis nežino, kad aš tai darau, skleisdamas mano linkėjimą į mane, tačiau manau, kad turėčiau tuo pasidalinti su jumis, kad išvengtumėte sukčių. Prašau, saugokitės apsimetinėtojų ir susisiekite su tinkama paskolų bendrove el. Paštu per Lfdsloans @ outlook. com arba „WhatsApp“ + 1-989-394-3740. .

    AtsakytiPanaikinti