2017 m. rugsėjo 23 d., šeštadienis

Viršuliškių bendruomenės šventė rudens lygiadienio proga

Patys įdomiausi susitikimai ir įkvepiantys pokalbiai būna su jaunaisiais draugais. Visada mielai naudojuosi šia proga. Tad ir vakar turėjau malonią akimirką pabendrauti su Viršuliškių jaunimu, šokančiu gatvės šokių kolektyvuose ar šiaip mielais, įdomiais ir komunikabiliais moksleiviais. Tai - išskirtiniausi pašnekovai, spinduliuojantys savo nuoširdumu, draugiškumu, idėjų proveržio ir neribotos fantazijos laisve. Kas labiausiai ir įkvepia, praskaidrina nuotaiką, skatina nenuleisti rankų dirbant jų ateities labui, atveriant jiems kelius naujų galimybių, neįprastų idėjų, neišbandytų kelių ir nuolatinio augimo proveržio laisvei. Smagiausia buvo sutikti labai šaunų, veržlų ir žingeidų savo jaunąjį draugą Dominyką. Su juo susipažinome ir labai šauniai pabendravome vasarą Druskininkuose Tarptautinio bėgimo maratono metu. Šį kart jis mane pažino ir drąsiai pribėgo pasikalbėti, atsivesdamas kartu supažindinti ir savo klasioką. Tai buvo pačios laimingiausios ir labiausiai įkvepiančios bendruomeninės šventės akimirkos, kaip ir optimizmo kupini neįgaliųjų atlikėjų grupės smagiai, entuziastingai ir užvedančiai sudainuoti dainos žodžiai:

"O aš šalia tavęs tokia laiminga
O aš šalia tavęs tokia maža
Ir nieko, rodos, man daugiau nestinga
Gal po laiminga aš gimiau žvaigžde"



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą